Po - s pohankou, buchtičky s vanilkovým krémem (A: 01,01a,03,07,09)
Út - s masovou rýží, rajská omáčka, hov. maso, těstoviny (A: 01,01a,03,07,09)
St - bramboračka, mexické fazole, rohlík (A: 01,01a,01c,01d,09)
Čt - hrášk. s kuličkami, okouník po řecku, br., zelenin. salát (A: 01,01a,03,04,07)
Pá - se zelenin. noky, krůtí plátek ve smetaně, rýže, teplá zelenina (A: 01,01a,03,07,09)
Po - rýžovými vločkami, vepř. nudličky v mrkvi, rozpek (A.: 01,01a, 03,07,09)
Út - jáhlová, medová kuř. prsa, br. kaše, zelenin. salát (A: 01,01a, 07)
St - čočková, zelenin. kus kus, rajče, pudink (A:01,01a, 07)
Čt - dýňová, milánské špagety se sýrem (A: 01, 01a, 03, 07)
Pá - kuř. s těst., bramborové šišky, zákys (A: 01,01a, 03, 07, 09)
Návštěva biofarmy Skřivánek ve slohové práci žáka naší školy.
" 8.10. jsme jeli na výlet do biofarmy Skřivánek u Lomce. Jela 3., 4. a 5. třída.
Když jsme tam dorazili, mohli jsme si pohladit dva oslíky. Pak jsme šli dovnitř, kde nám majitelka farmy vyprávěla o zvířatech. Potom jsme my, žáci 5. třídy, začali vyrábět vajíčkovou pomazánku, žáci 4. a 3. třídy šli ven podívat se po biofarmě.
Uvnitř jsme seděli u stolů a každý dělal něco jiného. Naše skupinka dělala to nejdůležitější. Krájeli jsme vajíčka, rajčata a ředkvičky. Pomocí dalších přísad jsme umíchali pomazánku, kterou jsme namazali na nakrájené rohlíky a chleby. Potom jsme se vystřídali. Žáci 3. a 4. třídy začali vyrábět svačinku a my jsme šli ven. Došli jsme k ohradě s oslíky, na kterých děti jezdí v létě, když jsou tam tábory. Pohladili jsme si je a přesunuli jsme se ke koním, o kterých nám majitelka zajímavě vyprávěla. Byli tam 4 koně, jeden z nich dokonce závodní. Poté jsme se šli podívat do kurníku. Tam jsme se dozvěděli, jak se zjistí, že jsou vajíčka zdravá. Mohli jsme si je zvážit a natisknout na ně informace o původu. Podívali jsme se i do skladu vajec.
Pak jsme se vrátili do společenské místnosti a mohli jsme si sníst chutnou svačinku, kterou jsme si vyrobili.
Výlet se mi moc líbil."